tisdag 18 december 2007

Cowboy tema?

Ja... idag har vi lite på programmet. Nu på morgonen har vi fixat med lite julklappshemlisar och det har gått bra. Inget mer sagt om det då :)
Nu på eftermiddagen ska vi träffa vår föräldragrupp och prata om sömn och sedan ska vi ha lite julavslutning. Vi tänkte gå till Ulriksdals slottsträdgård och fika där. Trevligt förhoppningsvis.
Annars är det väl full fart framåt.
På frågan om Oscar har börjat med smakportion så är svaret ja... men han är väldigt tveksam, och gillar inte havregröt som vi börjat med... Han nästan kväljer, stackarn, när jag försöker mata in en lagom stor portion... Sen kommer det ut illa kvickt...
Vi ska gå på potatis smak igen (förra tillfällena så hade jag nog lite för trög konsistens...) för den smaken gillade han i alla fall...
Nu ska jag vidare... // Anna-Karin



2 kommentarer:

Lovis o Svante sa...

Hej på er! Hoppas allt är bra, fullt upp med julpyssel kanske? Här är allt bra, Lovis var sjuk förra veckan med hosta, snuva och feber. Så det blev några sömnlösa nätter för hennes gamla föräldrar. Annars rullar det på i sin egen lilla takt, vi ska på playdate idag med Måns och hans mamma. Ut och promenera sen kaffe, kaffe, kaffe. Har Oscar påbörjat smakportioner än? Går det bra?
Ha en dejlig dag?
/Anneli & Lovis

Anonym sa...

Hej OSCAR o AK jag måste ju skriva till er. Så söt han var i Cowby dress. Har varit i,skogen i 2 timmar och gått med min nya gå-kompis.Nu är det inte långt tills vi träffas ,hoppas att ni orkar med allt i Jul.Har pratat med Flossan i eftermidag, hade vait och röntgats.Farfar har klätt granen, som vi inte skulle ha. Kram Farmor