måndag 10 december 2007

Vattenfall?

Ja, på bilden blev det lite lamt kan jag nu i efterhand tycka... Detta har någon parkförvaltare muntrat upp oss med i annars tråkig och grå Haga park... Pratade häromdagen med min kompis Kaisa som berättade att i Duved där hon bor, har snön lagt sig som ett täcke... Det är så att man blir lite avundsjuk...
Annars har Oscar och jag befunnit oss i Esilstuna förra veckan. Det var många träffar med släkt och vänner. Mina föräldrar kom hem från utlandsvistelse på tisdagen och ja... jag kan då inte minnas att jag sett de så pepparkaksbruna förut! Avundsjuk igen? Hmm....
Vi har varit lite dåliga på att röra på oss sista veckan, lägg därtill helpension hos mamma och pappa (och mormor och morfar när föräldrarna ej var hemma) så känner jag att det är hög tid att försöka komma igång igen... Det är med stor förväntan jag ser fram emot att"vårt" gym öppnar nu till helgen... Det kan verkligen behövas... Har haft lite ont i axlar och rygg ... tror att det beror på Oscars framrusande tillväxt...
Idag ska vi till öppna förskolan igen och träffa kompisarna och sjunga.
Hej hopp
Anna-Karin


4 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att få lite uppdatering på era förehavanden!

Längtar efter att se er båda, stor kram från faster!

Anonym sa...

Hej AK har inte pratat med dig på länge.Men jag följer er på blogen,jag har varit i varmvatten basäng jätte skönt.Är själv några dagar Stig är hos Stina jag fösöker att ringa dig en dag.Krama Oscar från Farmor.

Anonym sa...

Hejsan!Nu är Faffar på sista datakurslektionen och visar kurskompisarna hur bloggandet går till. Det var ju länge sedan vi bloggade nu. Jag har ju varit hos gammelfarmor några dagar. Ha det bra hälsar Faffar.

Anonym sa...

Låter kul!
Ja, det gäller att hålla igång så att man inte glömmer mellan varven!

Ha det så bra!
/Patrik