fredag 14 december 2007

Händelserik vecka.. Och ikväll ska jag till faster o uncle M!

Ja... redan fredag! Vi har haft fullt upp i veckan att jag har varit lite dålig på att uppdatera bloggen...
Vi har börjat hårdträna med (återkommande tema - sorry) sömnen... Nu har vi infört dagtid - strikt typ 5 min metoden. Det innebär att den smått irriterade Oscar ligger och gallskriker i sängen - medans jag sitter bredvid och stryker honom i håret. Öronproppar är en bra uppfinning! I tisdags skrek han i 2 h innan vi lyckades vyssa honom till sömns med vyssanlull tassarnas förtjänst . (bra uppfinning nr: 2).
Skriklängden har minskat till dryga 25-30 min nu... så det är ju en fördel...
Förutom det har vi träffat Jennie och Alva i går. Vi var inne i stan och lunchade. Oscar var på sitt soligaste humör.
I dag ska vi till min kusin Jenny i Märsta och äta lunch där. Sen i kväll är det middag med Patriks jobb - och respektive får medfölja. Det blir mkt trevligt! Oscar ska till faster och uncle och busa med dem...
Ha så gott! // Anna-Karin

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vi längtar så efter vårt lilla gudbarn! Ska bli super kul att få busa lite tillsammans ikväll!

Kram från faster!

Anonym sa...

Ha en trevlig helg!
Själv ska jag åka skidor i morgon, utför. Ikväll är det fest!!! Fast det är ju en helt annan värld för dig numera antar jag, men vänta bara...jag väntar troget =)

Kram Kaisa

Anonym sa...

Ja, Oscar ser riktigt full i fasen ut inför kvällens skrikövningar m Faster, haan har ju riktigt glimten i ögat. Hälsningar Faffar.