söndag 28 september 2008

50 min innan start



6 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att se en taggad tjej innan start. Hur var det efter loppet? HÖLL KNÄT HELA DISTANSEN?
Hälsningar FARFAR

Anna-Karin sa...

Hej hej!
Ja det var lite av en chansning som visade sig inte hålla egentligen. Men det är svårt att bryta och tillbaka till målområdet ska man ju ända ta sig... Så envis som jag är så jogg/haltade jag sista km;arna.
Straffar sig lite idag då knät är mer irriterad och ömmar när jag böjer. Dock INTE lika illa som för några år sedan. Det ordnar sig nog.

Tack för omtanken!
Anna-Karin

Lovis o Svante sa...

Grattis till målgången!

Anonym sa...

Stort grattis till springar-AK!
Helt fantastiskt att "gå-halta-jogga" en mil på under timmen, mycket imponerande!

Nästa löv-sparkar tur på djurgården får vi vara full styrka, stor kram från Linda

Kaisa sa...

Vad roligt A-K! Du är en riktig kämpe som tar dig an det där, riktigt impad är jag. Kram Kaisa

Anonym sa...

Hej
Har uppdaterat mig efter att ha jobbat för mycket. Kul att se att ni mår bra och har hälsan. Ligger hemma med huvudvärk och feber för första gången på flera år. Catharina har flyttat till Motala, Helena har flyttat till Ö-vik, men bor i Bergen Norge fram till nyår där hon jobbar som kock och tjänar stora pengar. Mattias får vi "drass med" ännu ett tag men han har sin tjej, så man vet aldrig var de är. Olav trivs bra med sitt nya jobb i Gyttorp. Jag har 10 ungdomar med Asperger som jag kämpar tappert med på dagarna. Spännande. Hoppas det går bra på dagis. Jag kommer ihåg att det blev många sjukdagar första året, så Lycka till.
Kram Annika