tisdag 13 november 2007

Vintern är här?

Ja, så kan tänkas... Idag när vi vaknade var det början till lite snöblask väder. Detta får icke hindra oss till vår morgondpromenad, tänkte jag... Oscar knoppade in efter ca: 10 min, var först inte nöjd med "nya" mössan som ville fara ned i ögonen, och sen var det inkapsling i den nya "värmepåsen" vi fått av morfar Håkan. Tar lite tid att vänja sig vid nya grejor... typ 10 min... :)
Under promenaden hann det övergå i snöblask till riktig snö och sen tillbaka till snöblask igen...
Annars är det besök hos Elin på programmet nu efter lunch. Därefter styr vi mot Gustavsberg och ska åka till Sanna-Kaisa, Micke och lille Gustav och hälsa på. Patrik möter upp förstås efter jobbet...
Annars är det ju även en stor dag idag när Patrik och jag firar att vi varit tillsammans i hela 8 år idag! Jag har redan blivit uppvaktad med hjärtformad choklad! Själv har jag inte riktigt hunnit med någon present till Patrik... hmm... sköter sig lite dåligt eller? Vi får se, vi får se... Letade efter kort på oss från den tiden, men det var ju före digitalkamerans framfart så det har vi bara på vanliga kort... Tänkte först fota och lägga över, men kände att det var nog inte så high tech :)
Ha så gott
Anna-Karin


2 kommentarer:

Lovis o Svante sa...

Hej på er,
får ju börja med att gratulera till 8 års dagen!
Det har även kommit snö här i Skåne, men den stannar inte på marken särskilt länge. Men man får lite längtan efter julen och allt julpynt.
Ni får ha en bra dag!
Kramar från Anneli & Lovis

Anonym sa...

Stort grattis på jubileumsdagen!
Det känns som att ni procentuellt sett håller på att knappa in på oss. Dock lär det bli svårt att gå om i alla fall..

Ha det så fint, kram från faster!