onsdag 18 juli 2007

En zebramage sett uppifrån?


Nej detta är mitt perspektiv på lillpinne magen uppifrån. Det är nätt och jämt att jag ser ner till fötterna... Men detta bjuder jag på :)

Hur förflyter dagen idag? Ja eftersom jag ska ha mina kompisar över imorgon så blir det väl till att städa och fixa lite inför detta.

Annars är jag ganska nöjd över att vänta, och detta är ju redan innan planerat datum - hmm... Det blir väl till att börja putsa fönster och gå i trappor ju närmare datumet eller "passerat" datum kommer.

Sitter nu i vårt vardagsrum och blickar ut över vår fina vy - för er som inte hunnit vara hemma hos oss kan jag ju skryta med vy över brunnsviken. Men det är tyvärr på gång att försvinna när det byggs vidare i vårt område.

Saker som jag saknar för tillfället är: Att kunna röra mig obehindrat och att springa. Min sambos kära syster och hennes pojkvän, som är ute och luffar runt i Argentina nu (tror jag)... Om ni läser detta så vet ni att ni är välkomna tillbaka sen! Förhoppningsvis med en till Ekströmare / Anderssonare i familjen till...

Nej nu ska jag vidare i vardagen...

A-K


4 kommentarer:

Patrik Ekström sa...

Den var mycket rolig!
=)

Anonym sa...

Hej Kompis. Jo, vi var just i Argentina, men nu akte vi till Montevideo i Uruguay istallet. Trevligt trevligt, men som jag sa till dig innan vi for ivag, var lilla resa slutar sa snart, er resa borjar just och jag tror att jag vet vilken resa jag helst skulle velat bege mig ut pa. Jag saknar er ocksa (linda sitter vid den andra datorn och saknar tror jag bestamt) mycket. Ser fram emot att fa traffa hela familjen.

Jag funderar starkt pa att springa Stockholm Marathon, sa om du ar sugen pa att motionera och kommer att ha en liten stund i veckan sa springer jag garna tillsammans med dig i parken till hosten.

Vi tanker ofta dig lillepinnen, eftersom detta nu ar din egen blog.


Kramar fran Unkle Michael.

Anna-Karin sa...

Hej Uncle Michael!

Ja det klart att det är en resa som vi har påbörjat... Det häftiga/läskiga är att den aldrig kommer att ta slut :)

Vi kommer säkert behöva allt stöd och då är det ju underbart att veta att ni finns där, bästa aunt och uncle som lillepinnen kan få.

Ja gärna hänger jag på i motionsspåret (med betoning på motion) i höst. Det låter kul!

Lillepinnen hälsar med stora vågen (magen guppar som en våg) och 2 sparkar.
A-K

Anonym sa...

Hej A-K!
Man får gratulera till er båda! Hoppas att allt är bra med er alla tre!
Vi hörs!
Kram Ulrika