onsdag 25 juli 2007

Vilar :-)



7 kommentarer:

Anonym sa...

Har ser man verkligen att det ar lillepinnen och storepinnen! Vilket jakla skont par alltsa!!! AK du har verkligen gjort ett storartat arbete, och kan vara valdigt stolt. Langtar en massa till er nu, ses i borjan pa augusti!!! Bamsekram Linda och Mikael!

PS. Forsoker ringa imorgon eller overmorgon nar ni komit till ratta! DS

Anonym sa...

Oj va ni va fina da. Vi blev alldeles overrumplade mitt i vart tio ars jubileum. En lillepinne slar ju hogre an tio ars jubileum. Ett jattestort grattis till er alla. Lillepinnen och storepinnen i samma sang. Det paminner mig om nagot kort jag tror jag sett nar Pinnen ligger och tittar pa sin nya lillasyster och tanker - undrar nar vi kan borja leka tillsammans. Kanske inte en alltfor olik situation nu!

Stor bamsekram fran Mikael

Anonym sa...

Underbara scen!:)Hade ett leende på läpparna hela dagen igår efter att jag fått ert meddelande. Skönt att höra att allt gick så bra, men ännu skönare att se att ni mår så bra. Lill-pinnen -hur fin som helst, Stor-pinnen - hur belåten och lugn som helst och sist men inte minst, AK - hur fantastiskt söt och fräsch som helst. Ett stort grattis igen från mig och Fredrik! Vi hörs! KRAM /Lina

Lovis o Svante sa...

Hej, du ser ut som en bra blivande pojkvän till mig. Som min mor så gillar jag yngre män. Hör av dig om du behöver tips på hur du stör nattsömnen bäst! Vi hörs och ses.

Patrik Ekström sa...

Hej alla, och tack för fina kommentarer! (det är jätte roligt att läsa!)
Jag är just nu hemma en snabbis och hämtar lite prylar, jag skriver ut alla kommentarer och tar med tillbaka till mamma AK så att hon oxo får läsa.

Det kommer säkerligen lite nya bilder inom kort..

Anonym sa...

Hej lille Oscar! Jag ser att Du tänker: Är det så här min pappa ser ut - dej som jag hört rösten på så länge!
Hälsningar gammelfarmor Mait

Anna-Karin sa...

Hej gammelfarmor Mait!
Visst är han snygg (pappan alltså) :). Vi tackar för de fina rosorna och visst var det ett gott arbete av oss alla!
Kramar från Oscar - ps a-k och Patrik hälsar också.