tisdag 8 januari 2008

Hemmamys - en liten kille i en stor säng!

Fast på bilden ser det ju ut som en rättså stor kille i en stor säng...
I dag är det öppna förskolan som gäller igen. Vi ska åka bil upp för att därefter ska jag till tandläkaren :(
Jag drar mig alltid för att gå dit, gillar inte detta alls... Men i år så fick jag ett brev med inbokad tid från tandläkaren - så då är det väl bara att snällt infinna sig. Är dock lite orolig att jag kommer ha en del hål. Har ju ätit godis denna hösten, vilket jag typ inte gjort på 6 år innan... Skyller på amning eller bristande självdisciplin eller något. Nu har jag dock sagt att jag ska sluta igen , får väl se hur det kan gå.
Oscar har tillbringat förmiddagen mestadels sovandes... Sovandet har markant ökat igen på dagtid (dessvärre inte så stor skillnad på natten), kanske han går igenom någon extra utvecklinsperiod och behöver ökad sömn.
Ha så gott
Anna-Karin


2 kommentarer:

Anonym sa...

Den lille killen ser ju riktigt stor ut, och klädd ton i ton m lakanen. Ha det så bra o sov sött om natten Oscar. Hälsn. Faffar.

Anonym sa...

Det ser ju jättemysigt ut. Bättre än tandläkaren. Jag ska också dit på eftermiddagen. Kl 1545 för att sedan hasta tillbaka till jobbet för ännu en anställningsintervju.
Kram från mormor