söndag 20 januari 2008

Med på söndagspromenad och efterföljande lunch!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen.
Jag missade att du ringt men du hade såklart rätt, jag var ute hela helgen. Inte blev det någon storm här, jag som förberett med ved och kallskuret ;(
Jag saknar dig och undrar när vi ska hinna ses.
Kramar Kaisa

Anonym sa...

ser ut att må fint där under täcket. Jag skulle kunna byta plats med lille pinschen rakt av. Kul att ses sist till fikat. Jag har förresten inte ont i foten idag trots att jag sprang. Det blir nog en tur i morgon igen så får vi hoppas att jag inte pressar den för mycket nu. Ha det fint och hoppas du är frisk nog att gymma nu Anna-Karin. Ha det fint.

Kram Mikael

Anna-Karin sa...

Hej vänner!
Kaisa jag skulle ha ringt på söndagen igen, men då försvann den dagen och kvällen illa kvickt! Men skam den som ger sig - jag gör nytt försök framöver. Vet du att jag är RIKTIGT avis på dig när jag läser om återkommande skidaktiviteter varje helg... Hmm... det är grejer det!

SKönt Mikael att foten inte gjorde ont! Det är så trist när motivationen finns, men kroppen inte vill.. :(
Jag var mycket riktigt på gymmet igår igen, det kändes helt OK faktiskt.

Ha en fortsatt trevlig vecka!
Kram Anna-Karin