onsdag 2 januari 2008

Trött efter nyår?

Ja, nu har julen avfirats här i Frösunda! Kalas gånger flera - läs mer om julens händelser på Patriks blogg.
Nya året har just börjat och i dag har Patrik jobbat igen. Vi blev inbjudna på lunch och åt en snabb lunch i Kungshallen (tror jag visst att det heter). Där var det mkt folk vilket medförde att Oscar var lite förundrad och efter ett tag tröttnade han på detta "hak" så vi blev inte så långlunchiga där precis. Vi fick en längre promenad desto bättre! Vårat (Patriks och mitt) nya (förhoppningsvis) hälsosammare år har börjat... (Vi får väl se i februari hur det går :) )
Träffade två gamla (förlåt) friidrottskompisar Sofi och Manne i Kungshallarna, de hade barnfri dag och åkt från Eskilstuna till Stockholm.
Imorgon blir det lite barnfritt för P. och mig. Vi ska gå på bio och barnvakts proffsen rycker ut!
// Anna-Karin


2 kommentarer:

Anonym sa...

God forts. o.Välkommen åter i bloggen. Jag började nästan få bloggabstinens. Kungshallen var knökfull när Patrik o jag åt där i fjol också. Hoppas Oscar slumrar lika sött om nätterna som på denna bilden. Patrik ville skypa så jag får väl leta upp den.Ha de bra hälsar faffar.

Anonym sa...

Vilken tur Oscar att ni inte bestämde er för att åka till Eskilstuna i dag. Det snöar för fullt och tydligen far bilarna kors och tvärs på E20. Vi ses förhoppningsvis på lördag i stället.
Kram från mormor