fredag 18 januari 2008

Morgonmys med pappa!

Det uppskattas verkligen av Oscar. Patrik och Oscar har utvecklat ett riktigt busteam och Oscar skiner upp bara han hör Patriks röst... Det är häftigt att se! (Aha, en uns av avundsjuka mellan raderna... njae lite kanske :) )
Annars har denna vecka varit riktigt beige... Oscar sjuknade ju i förra veckan i hög feber (torsdag-fredag). Helgen var han pigg och jag också. Natten mellan söndag-måndag kände jag mig inte helt på topp, och vaknade med feber... Har sedan åkt på maginfluensa (trodde verkligen jag skulle slippa det i år när jag INTE jobbar ) och mer utav feber influensa. Var feberfri i onsdags men känner fortfarande av svitern i kroppen av febern. TRIST!
I dag har jag bara hunnit vakna än, så jag tror att det är bättre i alla fall!
Ha en trevlig helg.
Vi väntar besök av Stig som ska vara här lördag-söndag innan han far vidare till Karskoga.
// Anna-Karin



1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på er! Det är nog så Anna-Karin att "förälderfavoriten" växlar över tiden. Så Patric passa på att njuta nu!!En dag är mamma favvo.
Lite avundsjuk blir man ju på Stig men vi har ju lite närmare så vi kan "kvista upp" någon gång och krama lite på Oscar. Ha det så bra denna fantastiska söndag alla fyra.
Mormor och morfar