tisdag 28 augusti 2007

Jenny och Oscar

Ja, idag har Oscar bekantat sig med min kusin Jenny. Måste säga att han visade upp en del charmtrick innan en liten skrikperiod satte in.
Ja, jag har väl börjat att ta lite tid för mig själv nu när Patrik är hemma. Det är ju bara denna veckan innan Patrik sen börjar jobba. Jenny och jag träffades inne i stan och lunchade och då var Oscar hemma med Patrik. Det var riktigt nyttigt att träna sig att vara borta en stund.
Hemma så blev det fika och vi blev uppvaktade ännu mer av familjen forsberg. Oscar fick en fin kofta och pyjamas samt en tummen figur. Tack så mycket för fina presenter!
Patrik har hunnit och få diagnos på bilen idag, det är tyvärr startmotorn som krånglar så den måste bytas. Förhoppningsvis blir detta gjort till imorgon. Man är himla bortskämd med bil, blir lite svårt utan.
Nej nu ska jag sluta för denna gång.
// Anna-Karin


5 kommentarer:

Anonym sa...

Ahhh... han ser ut som om han har vuxit ytterligare nu! Måste verkligen komma in i mina "Kramer-takter" igen snart, så att jag inte missar något stadium i hans utveckling!

Stor kram från faster Linda!

Anonym sa...

Menar du att du kunde slita dig från friidrotten och åka till stan? Vad är det för fasoner!
Kram Kaisa

Anonym sa...

OK Oscar, nu är det dags att hålla tummarna för faster igen! Och snälla; somna inte denna gången som du gjorde sist du lovade att tänka på mig!!!

Stor kram!

Anna-Karin sa...

Hej på Er!
Ja, han växer på sig allt. Vi har varit hos BVC tanten idag igen... Ska skriva ett litet inlägg om det senare idag.
Ja, kan du tänka dig Kaisa att jag missade bådet Sannas semi och Musses final... Men jag kände att behovet att komma ut och göra något faktiskt var större.

I går ja, det var en riktig spännande och fin friidrotts dag, lite stolpe ut för svenskarnas del men ändå väldigt fina resultat.

Antar att faster Linda har undervisning på gång. Har skickat ett MMS till dig som visar hur han drömmer om dig!
Kram A-K

Anonym sa...

Bilden var så ruskigt fin, och jag kände verkligen oscars "dröm-kraft" under hela seminariet!

KRAM!