onsdag 22 augusti 2007

Oscar firar 4 veckor idag!

Hej på er!
Idag firar vi Oscars 4 veckors dag... Som ni ser har vi besök av farmor Anna och farfar Stig denna vecka! Oscar har blivit uppvaktad av farmor idag med den fina sverigedressen. Linda (faster) var också med på presenten och var med och valde ut stassen. Det passar sig bra nu till Friidrotts VM som startar på fredag, samt även i kväll när det är träningslandskamp i fotboll.
Farfar Stig är ute på äventyr tisdag och onsdag till Karlskoga och hälsar på gammel farmor. Men vi väntar hem honom i kväll, så då får vi fira Oscars dag med lite gott käk.
Idag har vi tyvärr haft lite strul med bilen som inte vill starta, så våra utflyktsplaner får ändras - tanken var att vi skulle till Ulriksdals slott och fika - men det blir väl nu att vi tar en lunch i Frösunda och kanske en liten promenix häri kring.
Patrik och jag ska till familje rätten i dag så att Patrik får "ta på sig ansvar som far" ... Konstigt det där...
Må så väl!
Kram // Anna-Karin


1 kommentar:

Anonym sa...

Fyra veckor redan?! Idag är en bra dag att "fylla" fyra veckor, det vet jag. Jag är nämligen född på den här dagen =) Lille prinsen ser välmående ut och jag riktigt längtar tills jag får träffa er!
Kram Kaisa