fredag 31 augusti 2007

Lunch på café blåbär tillsammans med Jennie.

Ja, idag har vi varit i stan och ätit lunch med min kompis Jennie. Jennie går i väntans tider och snart kommer Oscar ha en kompis till att leka med. Vi fick en trevlig stund och Oscar var en snäll kille och sov mestadels, var även vaken en stund som ses på bilden. Vi (Jennie och jag) har ju lärt känna varandra genom jobbet. Jag är jätteglad att vi nu befinner oss i samma livssituation och kommer att vara hemma samtidigt med barn! Vi kommer nog att ansluta oss till barnvagns maffian på diverse fik och promenadstråk framöver!
Det är skönt att hitta på saker och träffa lite människor tycker jag. Det har varit lite tröttsamt denna vecka, jag har varit lite förkyld. Ska väl även erkänna att jag också känt mig mer trött och sliten denna vecka. Kanske har det hunnit ikapp en 5 veckors intensivt "barnomhändertagande" inte vet jag?
Vi hörs!
A K

Inga kommentarer: