måndag 6 augusti 2007

Picnick i Hagaparken bla...

Hej på er!
Hinner inte vara så flitig i mitt bloggande... Tänkte att jag lägger ut några bilder från vår första picnick i Hagaparken som var i fredags.

Linda, Patrik, Oskar och jag hade en mysig kväll med promenad och medhavd mat ( Oscar behövde ju inte bry sig om det ... medhavd var det ändå)

Det har varit fullt upp annars... Förutom att vi varit i Hagaparken så har vi haft diverse väntade och oväntade besök i veckan. I torsdags skulle Patriks faster med familj komma förbi en kortis (de bor i Karlskoga), till vår förvåning hade de en överraskning att Patriks farmor var med!! Väldigt kul att Stina orkat åka de dryga 30 milen och hälsa på lille Oscar.

Oscar har även bekantat sig med faster Linda och jag tror att det var kärlek mellan de två nästan vid första ögonkastet. För fina bilder hänvisar jag till Patriks blogg - som finns som länk här på sidan.

I går var Jennie och Jocke (arbetskompis till mig) här på en fika. De väntar också sitt första barn i september. Hoppas att vi inte avskräckt er! He he :)

Nu ska jag vidare! Ha så gott! Kram // A-K




























2 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser ju verkligen ut som om ni har det supermysigt och va smal du redan har blivit!! Jag såg ut att vara gravid rätt länge tyckte jag.
Hoppas att ni har det härligt i sommaren, Edith har precis badat i sin pool och det är lajbans...Själv får jag nöja mig med solstolen.
Kramar lotta

Anna-Karin sa...

Hej Lotta!
Ja, vi försöker att ha lite mys stunder även utanför lägenhetens väggar. Patrik har ju semester så vi försöker skapa lite sådan känsla mellan varven.

Vad gäller min vikt så har det gått undan - Oscar suger all kraft ur en :) Nej men det har nästan försvunnit lite väl fort.

Skönt med pool för Edith. Förstår dock att det är en barnpool på din beskrivning. Njut av värmen så hörs vi!
Kram A-K