torsdag 20 september 2007

Fundersam i sittern



2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna-Karin! Tack för att jag fick tillgång till ditt blogg (via Carina Dahl)Och grattis till lille Oscar! Jag har bara hunnit titta på bilderna lite men vill gärna läsa om dina funderingar som småbarns mamma, skriver mera sen. Det här är allra första gången som jag "bloggar"! Spännande! Eeva

Anna-Karin sa...

Hej Eeva!!
Vad kul att höra från dig! Ja, det här med bloggandet är relativt nytt för mig också. Jag tycker det kan vara kul att dela med mig av lite av min vardag till vänner, släkt och så...
Jag kan säga att det här med småbarnsmamma är något helt nytt, om än så börjar jag väl "komma in" i rollen. Jag kan sakna jobbet ibland, men framförallt är det ju den sociala biten då - som dig t.ex! Saknar våra diskussioner som vi brukar ha lite då och då...
Sköt om dig och hälsa alla på K 84!
Kram A-K