måndag 10 september 2007

Kul med sång!

Hej hej...
Detta är från igår då vi var på babysången på Öppna förskolan igen. Det var väldigt kul tyckte Oscar, han blir så intresserad av allt kul, kompisar, roliga ljus / sång och leksaker!
När vi skulle hem regnade det och det gillade visst inte Oscar så han skrek lite, men jag fick leta upp en busskur med tak och klappa om honom så lugnade han sig.
Annars, så törs knappt skriva detta, så är Oscar inne på sin 4:e dag med ganska markant skillnad i skrik... Mindre alltså... Det är faktiskt skillnad. Vi har varit ute och gått i regnet nu på morgonen och sedan har Oscar fått ett morgonbad. Inget skrik alltså... Det är häftigt!
Idag tisdag har vi inget speciellt på schemat. Vi får mysa lite och jag får pyssla lite hemma.
Ha så gott!
A-K


3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin bild, jag saknar er!

Kram
//Patrik

Anonym sa...

Ahh.. det ser så himla mysigt ut där på filten! Längtar redan efter att få se er alla tre snart igen,

stor kram från faster!

Anna-Karin sa...

Hej på er!
Ja vi har det ganska bra Oscar och jag... Öppna förskolan är inte så dumt. Jag sa till Micke i helgen att det om ngt är en ny värld, att det finns sådanna verksamheter. Man kommer dit med sitt barn och där finns 2 förskole lärare till förfogande med att roa oss mammor och barnen... (de har säkert fler syften än så men ni förstår kanske vad jag menar). Det är i alla fall lite flash backs från när man själv var liten och gick i kyrkans barntimmar eller något sådant...

Ha det... Kram // A-K