måndag 24 september 2007

Promenad vid Ulriksdals slott

Ja, det fick bli en promenad i Ulriksdals slottspark efter att vi varit på BVC idag. Det var otroligt skönt väder idag, runt 20 grader och sol! Vi njuter av sköna september dagar (har ju inte varit så många av den varan ännu!)
Det var dags för 2 månads kontrollen på BVC. De kollar ledrörlighet i höften, syn och lite annat... Han gick igenom "besiktningen" med godkänt! Ny vikt är hela 5720. Han växer så det knakar med andra ord.
Det är inte bara Oscar som gått igenom besiktningen med godkänt i dag utan även vår bil! Skönt!
Idag har Oscar blivit uppvaktad ännu mer, denna gång utav min "gamla" kollega Sara. Sara har sedan förra sommaren flyttat till Malmö och jobbar nu i Kristanstad. Om du läser detta Sara så saknar jag dig, och tackar så mycket för den fina bodyn till Oscar!
I morgon ska min kompis Elin komma förbi och fika och kolla in Oscars "tillväxt". Det blir mycket trevligt!
Vi hörs!
Anna-Karin



2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var jättekul att träffa er alla tre härom veckan! Jag har varit på BVC idag på ettårskontroll och vaccinerat Edith. Tjejen väger nästan 12 kg nu och är 74 cm lång. Tack för den fina boken förresten! Maten du bjud på var för övrigt jättegod :)

Anna-Karin sa...

Hej Daniel!
Ja, tänka sig att Edith nu är 1 år! Jag kan känna att det känns lite overkligt! Hörde av Lotta att hundboken var poppis! Kul!
Ja, det var verkligen kul att träffas igen! Jag är väldigt sugen på att komma ned något till skåne innan påsk, vi får se om vi är nere något i höst ändå!
// A-K