onsdag 5 september 2007

Toppen med kompisar...






























Ja igår fick Oscar äntligen besök av faster Linda igen! Kärt återseende som ses ovan.
På dagen regnade det och åskade som tusan så vi fick gott hålla oss inne. Oscar visade sina skrikkonster igår och höll mig mer än sysselsatt hela dagen med att gå och vyssa, bära Oscar på min underarm (lite ömt idag...) och mata mata mata... Det ända som släpper taget om hans magbekymmer är nämligen att äta... Så det blev egentligen vad vi gjorde igår...

Men på kvällen blev det lite roligare när Patrik kom hem och faster Linda var på besök (tyckte jag ialla fall... Oscar hade tyvärr fortsatt ont). Men lite lugn blev det så vi hann äta gott. Patrik hade gjort entrecoté och potatis + sallad. Mycket fint!

Idag har vi inte hunnit med så mycket ännu, Oscar har varit lite gnällig igen på morgonen men sover nu. Innan han knoppade in hade han hjälp att hålla nappen av sin nya kompis "Puppy" som han fått av sina kompisar Hailey och Nova.
I eftermiddag blir det nog promenad (fint väder idag!) kanske en sväng till Solna bibliotek och hämta ut en bok som Oscar har fått av dem. Kanske jag ska låna lite böcker som kanske kan hinna läsas framöver!

Ta hand om er!
Kram Anna-Karin

1 kommentar:

Anonym sa...

Ahhh... Så fina vi är om jag får säga det själv! Skönt att det är lite bättre med magen idag i alla fall.

Kram till både Oscar och Oscars mamma från faster Linda