måndag 22 oktober 2007

Comeback på öppna förskolan idag!

Hej på er!
Idag har jag och Oscar gjort comeback på öppna förskolan! Vi tog inget kort där, det var så många barn, och jag vet inte om det är ok att publicera bilder på andras barn heller...
Oscsar uppskattar i allafall detta mycket, det blir sångstund och lek / titta på andra barn på den stora filten... Han är alltid på topp när han är där, och lite trött när vi kommer hem.
I kväll ska jag också göra "comeback" med någon slags träning tänkte jag. Vi har ju "signat" upp oss på gym, Patrik och jag, som öppnar här mitt emot oss i december... Men fram tills dess tänkte jag gå och simma någon kväll varje vecka.... Så det ska bli ikväll, tänkte jag.
Nu vill Oscar ha lite uppmärksamhet... Skriver mer någon annan gång.
// A-K


Inga kommentarer: