måndag 1 oktober 2007

Ja, jag min lilla stackare...

...har ju gått och blivit förkyld. Jag vill gärna att det ska se ut som om det är faster som smittat mig, (men sanning och säga så var det nog lite för många dagar sedan jag träffade henne och sen skulle smittas ... ) men nu är det i alla fall så...
Jag (a-k alltså) har även varit en sväng med Oscar till en privat förskola och kollat läget, tyvärr är det väl 0 chans att få plats... Men mycket fint och trevligt!
Vi ställer in sångstund på öppna förskolan idag... Det är nog inte så poppis om Oscar snorar ner leksakerna och "allmänna filten"... Kanske vi kan gå senare i veckan?
Igår var jag ute på premiärlunk (kan inte kalla det för jogga eller springa) men det gick skapligt. Kanske en får vara lite cool ett tag till innan man sätter igång på allvar. Det sägs ju att man ska vänta med springa och hoppa några månader efter förlossningen... Så jag får väl hålla mig lite till tåls.
Nu ska jag vidare!
A-K


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Oscar
Tråkigt att höra Faster "Luposnuvan" har smittat dig,men du ser ju lika söt ut än då¨.Krya på dig önskar Farmor Anna

Anonym sa...

Ja du din lilla stackare! Inte nog med att det varit mjölkskorv och kolik, nu har du även drabbats av faster förkylning... stackars, stackars dig!

Hoppas att din går över snabbare än min, jag har ju hållt på i en hel vecka nu. Och lagom till att jag börjar känna mig lite bättre, så börjar så klart uncle mike att känna sig lite risig...

Krya på dig, Kram!

Anna-Karin sa...

Hej på er!
Vad kul det är att farmor Anna har blivit en sån flitig och duktig bloggerska! Oscar ser fram emot varje kommentar :)!

Trist Linda att Mikael oxå åker på förkylningen. Jag tror Oscar fått sin genom lite för lång höstpromenader i förra veckan...

Ha så bra!
Kram Anna-Karin