fredag 5 oktober 2007

Lägesrapport i sjukstugan...

... är att det börjar bli bra med Oscars förkylning, men att jag har drabbats av de "elaka" barnbacillerna... Jag går och snorar och har lite lite feber. Är dock bättre idag än igår ialla fall.
Vi har fått ställa in öppna förskolans babymassage som vi skulle börja på idag. Men det går visst att "hoppa på" i nästa vecka. Oscar verkar nöjd och glad ändå! Har idag Gustavs fina body med bilar på och fina bruna byxor till.
Idag är det visst fredag... det är konstigt hur dagarna bara flyter på, snudd på ihop ibland. Visst, den här veckan har ju varit lite speciell då vi i stort sett varit hemma hela tiden.
Nästa vecka, om vi är friska, planerar vi att ta en tur till Eskilstuna och hälsa på... Vi får hoppas att det blir så.
Trevlig helg!
Anna-Karin



7 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att den lille mannen börjar friskna till, vi får hoppas att mamma AK också blir bättre snart!

Krya på er!

Kram från faster!

Anonym sa...

Hej AK hoppas att du känner dig bättre nu .Hoppas att ni får en trevlig helg .Har varit en jättefin höstdag ,Har varit i Simrishamn idag på behanlig .Sen gick jag ut i min trägård skönt Kram Farmor .

Anna-Karin sa...

Hej på er!

Ja, jag är väl inte jättepigg idag heller, men har nog ingen feber. Hoppas på bättring under dagen.
Oscar hälsar!

Anonym sa...

Hej alla 3 hoppas ni har haft lika fin hösthelg som vi har haft Hälsa så gott till Mormor och Morfar när ni ska hälsa på i veckan . Krama Oscar från Farmor Farfar hälsar.

Anonym sa...

Hej på er!
Nu när jag äntligen har kommit in på blogen får jag väl hälsa till alla i släkten. Gammelfarmor var här för några dagar sedan och åt en gormémiddag som Heléna lagat till. Hon mår bra och har "fått" en ny stor plattskärmsTV, så hon ser programmen. Oj, vad lillepinnen har vuxit! Han är söt som socker. Hoppas ni blir friska snart från snuvan. Ni får ställa in er på fler. Kram Annika och Karlskoga gänget

Anna-Karin sa...

Hej igen!

Ja, här har det nog inte varit lika fin hösthelg som nere i skåne. I dag måndag däremot verkar bli en fanastisk fin dag!
Tyvärr är väl jag fortfarande ganska snorig men ingen feber. Oscar är också lite snuvig fortfarande. Visst är det bara att ställa sig in på flera sådana perioder. Jag har läst att första året så är det inte ovanligt att barnen har förkylning 10-12 ggr! Hmm...

Kul att du Annika hittat hit också. Det är bara roligt att det blir lite "släkthälsningar"! Kul att ni kommer och hoppas att farmor Stina orkar komma med!

Kram Anna-Karin

Anonym sa...

Hej AK! Här har varit lika fin höstdag idag. Jag har varit i Simrishamn hela dagen på olika undersökningar. På onsdag ska jag och Lisbet åka till Ystad fika gå och titta i affärer och bara njuta.Synd att ni inte kom till Mormor och Morfar iveckan.Kram Farmor.