onsdag 31 oktober 2007

God morgon alla sömntutor!

Ja, denna bild togs ju straxt innan 8 i morse när Oscar hade sitt första "träningspass" - där ligger man ju i lä....
Sen har vi nyss kommit in från vår första promenad idag - brunnsviken promenad på ca: 2 h! Det är en sån här fantastisk höstdag igen... lite kyligare men ändå så skönt när man väl fått upp värmen och ångan. Anna om du läser detta, behöver du inte vara orolig vad gäller kläder... Jag har nog blivit lite väl medveten om att han ska ha mycket kläder på sig, nästan till överdrift. Idag gnydde han till halvvägs och när jag stoppade in handen i vagnen så var han jättevarm, det var bara att skala av filten ett tag...

I dag har vi föräldragrupps promenad på programmet. Sen tänkte jag åka till badhuset ikväll. I vasalundshallen, där jag simmar, har de "klassisk afton" på onsdagar mellan 18-21. Som hörs på namnet spelas lugn klassisk musik, så släcker de ned i hela badhuset och har tända ljus runt bassängen - mycket mysigt!

Se om vi lägger ut fler bilder idag - det har kommit lite "requests" på det!

Kram Anna-Karin och Oscar

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att ni verkar ganska flitiga båda två - oscar tränar för fullt innan kl 8 och mamma Anna-Karin går två jätte promenader PLUS simmning på en och samma dag... det är annat än soffpotatisen faster Linda det!

Ses imorgon, kram!

Anonym sa...

Själv gick man ju till bussen i morse! PLUS en promenad till lunchrestaurangen!
=))

Ses imorgon som sagt!

//Patrik

Anonym sa...

Hej ni är för söta Ak jag är lungn,angående kläderna.Vi har också haft en fin höstdag .
Farmor o Farfar