tisdag 23 oktober 2007

Vacker morgon promenad!

Kunde inte låta bli att lägga in den här vackra bilden av dagens morgon promenad. Vi gick lång promenad - denna bild är tagen i början av promenaden vid Brunnsviken.
Det har väl annars varit dagens tema, vi har hunnit med en lång promenad till nu på eftermiddagen - det har verkligen varit en fin höstdag här... Det är bäst att passa på. Vi gick till Bergshamra där jag lämnade tillbaka och lånade nya böcker på biblioteket.
Dagens boktips är Svinalängorna, för er som inte läst den redan. Fantastiskt tragisk och ärlig om vad jag tror författarens uppväxt.
Det känns oerhört lyxigt att få tid att läsa lite skönlitterära böcker samt att lyssna på musik (vilket jag försöker hinna med när Oscar sover). Håller på att lyssna in mig på nya Kent skivan. Som gammal syntare så tycker jag nog att det är en klart godkänd platta av de annars lite trötta Kentarna...
Tar gärna emot lästips och gärna musiktips av er bloggläsare...
Sköt om er! // Anna-Karin


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Oscar grattis i dag är det 3 månader sen du födes,du kan tro att Farmor är stolt över dig.Och Farfar också vi ska på kurs i eftermidag.Ak hoppas du får vila lite i emellan.Kram Anna Farmor.

Anna-Karin sa...

Hej Anna!
Ja, tänk att det redan hunnit gå 3 månader! Vi har det bara bra här hemma, Oscar växer och står i. Ska uppdatera lite senare idag om de nya måtten...

Ha så bra
Anna-Karin